2 i 1 kampagne

Vaske/tørremaskiner er stadig ikke et stort fænomen i danske hjem. Sagens kerne er dog, at den kan spare moderne børnefamilier for meget.

Det gælder også AEG’s nyeste ÖKOKombi. Opgaven var at åbne forbrugernes øjnene for det faktum, at det nu er muligt at få vasket og tørret tøjet til perfektion i én og samme maskine – og det endda alt lige fra sokker og t-shirts til habitter og silkekjoler.

ÖKOKombi er svaret på det problem, at tid er familiernes knappeste ressource. Med sine intelligente funktioner – herunder også damp-og renseriprogrammer – er den det sæt ekstra hænder, der gør det nemmere at nå de mange daglige udfordringer.
Budskabet var, at den nye ÖKOKombi er ”en god ven af familien.” Forstående og pålidelig – og med en indsigt i hvad der skal til – hjælper den med at få tingene til at lykkes.

Startskuddet for kampagnen var en film, der beklædningsgenstand for beklædningsgenstand forklarer fordelene ved ÖKOKombi, og som samtidig fortæller historien om den moderne familie, og hvad den drømmer om.

Foruden film indeholdt kampagnen print, online bannere og POS-materialer.