Corporate identity med flere muligheder

BROEN er en af Nordens største og mest traditionsrige leverandører af intelligente løsninger til VVS branchen. En nyudvikling af BROENs Ballorex produkter samt nye markeder gjorde det nødvendigt at skabe en ny global identitet for Ballorex.

Målet var en enkel og tydelig ’corporate identity’ for Ballorex, der både kunne formidle de teknologiske landvindinger og samtidig sikre en fælles forståelse og oplevelse af på tværs af sprog, grænser og markeder.

Under overskriften: ”Superior Flow Control” lanceredes der således et samlet Ballorex univers, inklusiv en corporate film, der fortalte historien om de mange (energirigtige) muligheder, det giver at have fuld kontrol over vand.

BROEN er lykkes med at øge kendskabet til Ballorex, internationalt og har skabt en solid platform for at tale om muligheder, og ikke begrænsninger i forbindelse med vand- og flow-løsninger.

B2B handler om fornuft2følelse – læs mere om vores tilgang til B2B kommunikation her!