New Thinking by BROEN

På baggrund af en ny markedsstrategi havde BROEN – Nordens største leverandør af VVS-materialer til bygge-og installationsbranchen – brug for en ny brand platform og identitet til brug på tværs af markederne i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Den nordiske bygge-og installationsbranche er et stykke af vejen stadig præget af gamle vaner og en holdning af; hvorfor lave noget om, der altid har fungeret på én måde!

For BROEN betød det også, at de – trods deres ledende position i markedet – ofte blev brugt som ad-hoc leverandør og ikke som den rådgiver og komplette løsningspartner, de er.

Der var brug for en mønsterbrydende brand platform, der kunne ryste op i tingene. Løsningen blev skabelsen af et seriøst ’før og nu’ i branchen og i forhold til forståelsen af Broen. Den nye, tydelige demarkationslinje for alle mundede ud i løftet: ”New Thinking by BROEN”.

”New Thinking by BROEN” signalerer både internt og eksternt BROENs initiativ til at afskaffe gamle vaner og sætte nye standarder. Det signalerer et ansvar for, hvor branchen som helhed skal bevæge sig hen. Sidst men ikke mindst signalerer det også et nyt og attraktivt ’mind-set’ for de parter, der ønsker fornyelse og en moderne og mere enkel måde at komme i mål med bygge- og installationsprojekter på.

Kort sagt. Hvis der er noget, du er utilfreds med. Så tænk det på ny og lav det om!

Der er blevet taget godt imod ”New Thinking by BROEN” og det nye brand univers i den nordiske organisation, og den første udrulning af elementer er allerede i fuld gang.

B2B handler om fornuft2følelse – læs mere om vores tilgang til B2B kommunikation her!