Afdækning af Brand DNA samt udvikling af ny,
stærk identitet og kommunikationsplatform

Høj kvalitet, autenticitet og tre generationers tradition kan ikke opfindes. Til gengæld kan det smages, især når passionen for godt håndværk gennemsyrer alt, hvad man laver. Slagter Lampe var en af Sønderjyllands bedst bevarede slagterhemmeligheder, men med en ny stærk brandplatform er Slagter Lampe klar til at bringe håndværk, smag og kvalitet i fokus.

Selvom skønhed kommer indefra, kan man godt hjælpe indpakningen lidt på vej. Det har vi gjort med en 360 graders proces, der har kortlagt Slagter Lampes dna og givet dem en bedre selvforståelse for deres unikke position. Det har sammen med en forbrugeranalyse af pålægsvaner resulteret i en stærk brandplatform og en moderne visuel identitet, der kombinerer produkternes høje kvalitet med kerneværdierne og skaber sammenhæng mellem form og indhold – og viser, at hos Slagter Lampe betyder tingene noget.

Emballagekommunikationen tager udgangspunkt i Slagter Lampes høje råvarekvalitet, slagtertraditioner og den gode smag. Visuelt har vi bragt slagterforretningens kølige friskhed ud på hylderne, så produkterne får et stærkt og anderledes udtryk med stor Ta’ mig-effekt på butikshylderne. På både website og forbrugerkommunikationen springer Slagter Lampes passion for gode råvarer ud af siderne og inspirerer til god smag i hverdagen – til alle dem, der også sætter pris på, at tingene betyder noget.

Besøg hjemmesiden og find masser af inspiration her.

Anne Marie Christiansen
Senior projektleder
+45 23 60 30 36
Birgitte Nyhøj Lynggaard
Fødevarekommunikatør og senior art director
+45 29 88 05 83