Lorem ipsum dolar sit amet concestur ladaiddada...

Vi gav eksponeringen en vild svingom

Man kommer ikke sovende til opmærksomheden som sponsor i et af Danmarks mest populære tv-programmer. Hvordan aktiverer man et sponsorat af Vild Med Dans, så det giver mening for én selv og for kunderne?

Vi satte gang i dansegulvet med en sikker vinder på gulvet: Par nr. 13. Vi lod smilene og den gode stemning brede sig i den 10. sæson af Vild med Dans. 2 animerede støvsugere, der passede perfekt til Vild Med Dans konceptet. Vi bød op til dans på Facebook og aktiverede med filmklip af tidligere Vild med Dans kendisser, der satte gang i konkurrencen som hemmelige dansere. Relevant og engagerende kommunikation med et strejf af humor. Samtidig fik ca. 200 butikker instore kampagnemateriale og alle engagerede sig med flotte Vild med Dans udsmykninger og deltog dermed i konkurrencen om billetter til Vild med Dans.

Vi skabte den grafiske platform til at booste Electrolux’s Facebookside, og på godt halvanden måned voksede fanskaren med 74 %, og Facebooksiden opnåede 1.199 likes. I butikkerne formåede det iøjnefaldende POS materiale at fange kundernes Vild Med Dans feber, og via massiv online eksponering og tv-spots var vi med til at sikre en 360 graders aktivering af sponsoratet.

Få føjet nye dimensioner til din verden med animation og 3D. Læs mere her!