Flere end 2.000 besøgte websitet

En kampagne der er nem at blive varm på

Hvordan får man private olie-og gasfyrbrugere til at skifte til naturgas? Og hvordan får man dem til at vælge Gasmester – samarbejdet mellem Danmarks største naturgasselskab og 300 autoriserede vvs-installatører ved et skifte?

Med udgangspunkt i god rådgivning, godt håndværk, en besparelse på varmeregningen på 20-40 % og en miljømæssig gevinst satte vi fokus på de 4 gode grunde til at efterspørge et tilbud hos en Gasmester. Den enkle og nærværende kommunikation blev hovedsagligt bredt ud på online medier, hvor vi udnyttede muligheden for at sætte en personificeret Gasmester og en Beregner i spil. Beregneren gjorde det muligt at se muligheden for besparelse med det samme og aktiverede potentielle kunder på en relevant måde.

Flere end 2.000 besøgte websitet og søgte kontaktinfo på en lokal Gasmester eller forespurgte tilbud direkte på siden.