B2B markedsføring, der skaber resultater og bygger bro

B2B markedsføring kræver indgående erfaring med forretnings- og markedsstrategi. Det kræver analytiske evner til at identificere de enkelte udfordringer. Og det kræver overblik.

Det er den ene side af sagen. Konkret viden og konkrete kompetencer, der skaber retning og forståelse.

Den anden side er alle de menneskelige aspekter. Og her tænker vi ikke kun på møderne, håndtrykkene, præsentationerne eller det kreative udviklingsarbejde. Vi tænker også på det faktum, at B2B beslutningstagere også er mennesker. Det faktum, at de også kan kede sig over en kompleks værdikæde. Det faktum, at de også kan lade sig rive med af begejstring eller gå efter en mavefornemmelse.

En løsning skal være præcis. Ja! Den skal styrke den valgte position. Ja! Men den skal også føles rigtig.

Derfor handler B2B markedsføring hos Markant altid om at bygge bro mellem sund fornuft og den unikke følelse, vi alle kan få. Det handler om at bygge dokumenteret værdi på tværs af strategi og kreativitet.

Kort sagt; der er sjældent kommet noget godt ud af at se ting fra én vinkel eller gøre dem halvt.