Konceptuel kommunikation – for en sikkerheds skyld

Sikkerheden på danske arbejdspladser er vigtig. Især fordi konsekvenserne af dårlig sikkerhed er uoverskuelige. Men hvordan kommunikerer en af Danmarks førende på området, at deres koncept både tilbyder specialistvejledning på området, et stort udvalg af sikkerhedsprodukter og et unikt sikkerhedssystem til implementering i virksomheden?

Løsningen blev et helt nyt koncept, Safety at Work, der tager udgangspunkt i Würths kunder og deres daglige udfordringer med sikkerhed. Würth Danmark tilbyder som den eneste på markedet et unikt koncept sammen med sine produkter. Konceptet gør det nemt at højne arbejdsmiljøet og overholde sikkerheden med værnemidler og administration af kemiprodukter. Derfor skabte vi simpel og tydelig kommunikation i et sammenhængende univers, hvis visuelle udtryk højnede forståelsen, skabte genkendelse og gjorde overholdelsen af sikkerhedsbestemmelserne nemmere.

Det enkle Safety at Work univers er blevet modtaget positivt af både medarbejdere og kunder. Forretningsområdet vokser, fordi kommunikation gør det enkelt at forstå og udleve komplicerede sikkerhedsregler.

B2B handler om fornuft2følelse – læs mere om vores tilgang til B2B kommunikation her!