Når du elsker at bage

…så vil du også elske finax. Det var konklusionen, da vi i samarbejde med de dedikerede folk hos finax opsummerede en spændende identitetsproces, der gav dem – og os – et klart billede af, hvem de er, og hvem deres kunder er. Det store strategi- og analysearbejde udmundede i en ny selvforståelse. Og en ny visuel identitet, der via et skarpt designoplæg og et nyt konceptunivers har skabt sammenhæng mellem det, du ser på hylden, og det du ser alle andre steder, fra finax.dk til Facebook og Instagram.

Følelsen af ren og skær bageglæde, at skabe noget med sine hænder, noget som du elsker at dele med andre, eller sagt mere præcist: når du elsker at bage. Det er essensen af finax.

ikke bare en emballage

For at nå kunderne skal finax være meget mere end et produkt. De skal være et helstøbt univers, baseret på design og kommunikation, et stærkt makkerpar der formår at inspirere hele vejen fra hylden i butikken og hjem i køkkenet.
Og retur igen.